هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

🌷🌷🌷🌷
روابط عمومی هیات محبان ابوالفضل ع مرند
http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
🌷🌷🌷🌷

پربیننده ترین مطالب

حضرت رقیه س

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۰ ق.ظ

صبره امر ایتمیشدون ایتدیم صبر، سوزدن چخمادیم

منجنیق فرقتونده روحیمی چوخ سخمادیم

سیل غمده سرحد صبری دایاندیم یخمادیم

حالیمه تا اینکه کفّار آغلادی من آغلادیم


ایتمدیم شکوه سوار اولدوم شکسته محمله

زجر چکدیم هر نه بیر منزلدن اوزگه منزله

حالیمی عمّم گوروردی گلمدیم اصلاً دله

عاقبت سجّاد بیمار آغلادی من آغلادیم


کوفه ده گوردوم جداده باشیوی اعجازیله

ایلوری قرآن تلاوت شیوه ی ممتازیله

دینمدون هر نه دانیشدیردیم طریق نازیله

درده گَلدی اهل بازار آغلادی من آغلادیم


ناقه دن دوشدوم گیدنده شامه بین راهیده

ای بابا حیرتده ام نه صبر وار اللهیده

پابرهنه من سراسیمه، او یالقوز گاهیده

هی ایاقیمدن اُپوب خار آغلادی من آغلادیم


تا گَلوب عمّم اولونجا یار و غمخواریم منیم

صاق صولا حیران باخوردی چشم خونباریم منیم

ای بابا اولدی آنان زهرا پرستاریم منیم

آلدی آغوشه پرستار آغلادی من آغلادیم


قانلی باشون عمّه می مامور ایدوب سالدی یولا

گَلدی عمّم، عمّه مون احسان ایوی آباد اولا

یول یوزون قارداش بالاسی عمّه ویردوخ قول قولا

اتّصالاً اول دل افکار آغلادی من آغلادیم


تا گَلوب نوک جداده باشیوه قیلدیم نظر

ایستدیم درد دلیمدن شرح ایدم بیر مختصر

غم گلوگیر ایلدی مانع اولوب اشک بصر

اشکی آخدی، باخدی اشرار آغلادی من آغلادیم


ایلدون طیّ مراحل تا یتیشدوخ شامه بیز

گوردوخ امّا شامیده اندازه سیز هنگامه بیز

میهمان اولدوخ یزید شوم و خون آشامه بیز

صبحدن شامه بو قیزلار آغلادی من آغلادیم


بزمینه احضار ایدوب بیر گون یزید بی حیا

بیر طلا طشت ایچره باشون، الده بیر چوب جفا

شرحه یوخ حاجت آچوب قانلی گوزون گوردون بابا

بیر ایله ظلم ایتدی حضّار آغلادی من آغلادیم


مجلسینده گوز دولاندوردی او بی شرم و دنی

هر کیمی دیندیردی اوج ایتدی سپهره شیونی

یتدی نوبت ایستدی آخِر دانیشدیرسون منی

چوخ پوزولدوم اهل دربار آغلادی من آغلادیم


الغرض گوندردی قول باغلی بیزی ویرانیه

پرشکسته قوشلاری ویرانه بیر کاشانیه

ایلدوخ تبدیل ویرانه یرین غم خانیه

اوردا بو بیر عدّه ناچار آغلادی من آغلادیم


متّصل اهل تماشا یار تک اغیار تک

دوره می قیزلار آلوردی نقطه ی پرگار تک

یوز قویوبلار مسجد ویرانیه زوّار تک

حالیمی گوردوقجا زوّار آغلادی من آغلادیم


ایمدیکه لطف ایلدون گَلدون دوباره، گیتمه قال

بو شکسته دللرین ایله نوازش گوگلون آل

قانلی باشیله بلالی باشیم اوسته سایه سال

یاخشی دمده بخت بیدار آغلادی من آغلادیم


« حافظی » حقّونده احسانین ایدوب ا... تمام

آنّیوی قوی سجدیه ایله تشکّر صبح و شام

یازدیران آزادیدی قولونجه قیل ختم کلام

ناظم ایتدی نظم اشعار آغلادی من آغلادیم


 شعراز:زنده یادحاج حسین آقاحافظی قرآنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی