هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

🌷🌷🌷🌷
روابط عمومی هیات محبان ابوالفضل ع مرند
http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
🌷🌷🌷🌷

پربیننده ترین مطالب

شاه حسین گویان

جمعه, ۲ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۶ ب.ظ

 ای منیم دیزیمون قواسی دور ، ای سوسوز قیزلارون سقاسی دور 

 قویما عطشان قالا خیردا قیزلار ، آغلور احوالیوه دان اولدوزلار 


 ابوالفضلیم ، وفالی سان ، قارداش سن چوخ یارالی سان

 یاتمازیدون ، من گلنده ، دور یاره لی ، حیالی سان


ابوالفضلیم اویان «3» ابوالفضلیم

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

خوش گلدون سروریم ، ای منیم رهبریم ، گوزیمی گور نجه ، یاره لندی

 من چوخ شرمندیم ، ایندی جان اوستیم ، مشگیمه اوخ دگوب ، پاره لندی 


یاتمازدیم سروریم سن اولاندا ، شرمنده اولموشام بو مکاندا 

 گرچه من دوشموشم توپراق اوسته ، قدم قوی باری سن گوزوم اوسته 


جانیم سنه ، قربان اولا ، من سیز قارداش ، سن دوش یولا 

 خبر آپار ، رقیووه ، قویما گوزی ، یولدا قالا 


ابوالفضلیم «3» ابوالفضلیم

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 مشگین چوخ پاره دی ، قولارین یاره دی ، قارداش داریخما چوخ ، چاره ندی  

دور وئراخ ال اله ، گولمسون حرمله ، زخم زبان اوچون ، آماده دی 


 دور گئداخ خیمیه سنسیز گئتمم ، قارداش بالینوی من ترک ائتمم 

گوزوی آچ اخا یاتما قارداش ، گوزیاشیمی قانا قاتما قارداش 


 مهربانیم ، یالقوزام من ، بوچولده آدامسیزام من 

 منی آتما ، خسته یاتما ، یارالی قارداشسیزام من 


ابوالفضلیم «3» ابوالفضلیم

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 قارداش وار بیر خبر ، سوروشسان گر نلر ، سویلرم دیده تر ، نیلی گوردوم 

 بیر خانم قدی خم ، گوزده وار اشک و نم ، یوزونده ردّ بیر ، سیلی گوردوم 


 سوروشدوم ای خانم سویله کیمسن ، سس گلدی سن بالا امیدیمسن ،

 قویما حسینیمی بی کس قالسون ، بو هجرون زینبی درده سالسون 

 . 

تانیدیم من ، خسته گلن ، خانمون اول ، صورتیندن  

بو چول هارا ، ننم هارا ، حیرتدیدیم ، همتیندن 


ابوالفضلیم «3» ابوالفضلیم

☘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹☘


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی