هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

🌷🌷🌷🌷
روابط عمومی هیات محبان ابوالفضل ع مرند
http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
🌷🌷🌷🌷

پربیننده ترین مطالب

امان نامه

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۲۵ ب.ظ

ای جماعت من حسینه دست بیعت ویرمیشم

ظالمه باش اگمیم قول شرافت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

بو گیچن گون ویرمیشم بو چولده من بیر امتحان

ایتمیشم ثابت فدادوردینیمه مین نقد جان

زاده مرجانه کیمدورتا منه ویرسون امان

من طلاق منصب و جاه و ریاست ویرمیشم

______________◾◼◾__________

بیر امان نامه گتورموشدی منه شمر شریر

ال چکم قرأن  ناطقدن دوتام دینی حقیر

من دیدیم هند اوغلی أل هاشمه اولماز امیر

من حسین راضی اولان امره رضایت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

سیز ایله تولانموسوز جاه و مقام و منصبه

ای جماعت پی أپارمورسوز بو واضح مطلبه

ایلیوب دینی یزید  پست فطرت ملعبه

من اودور اول پست فطرتدن برائت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

قالماقین یوخ ارزشی تا دینی دنیایه ساتام

دوتموشام تصمیم من باش فکرینی باشدان أتام

اهل اسلامی آیلدام قانلی تپراقدا یاتام

تا جهان وار اهل اسلامه مزیت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

سیز دگلدوز نامه یازدوز ای ستمگرلر تمام

فاطمه اوغلین چافوردوز تا سیزه اولسون تمام

ال کمکلیقدان چکوب ایتدوز قتاله اهتمام

قولیمه من صاحبم چون قول نصرت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

بلموسوز نراد و خمار و ستمگردور یزید

منکر قرأن و قانون پیمبردور یزید

کافر مطلقدی مست خمر و ساغر دور یزید

من ولی احیای قرأنه ضمانت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

جنگه رخصت ویرمیوب سلطان بحر و بر منه

یوخسا اولماز هم نبرد اولسون هامی صفلر منه

اورگدوب جنگی فنونی اوز أتام حیدر منه

امتحان زور و بازو و شجاعت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

زانیه هند اوغلی نامه گوندروبدور هر یره

 که منم بو گون خلیفه حضرت پیغمبره

قبریدن گر دورسا پیغمبر دیر اول کافره

أل هنده هاردا من اذن خلافت ویرمیشم

______________◾◼◾__________

قویمادوز قالسین سودا بی أبرولر أبرو

خوردا جا قزلار سوسوزدان یاندی ای قوم عدو

باشیمی ویرم بها ویرسوز اگر بیر مشک سو

قیزلارا سو وعده سی من ای جماعت ویرمیشم


  __________________◾◼⬛_____________

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی