هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

🌷🌷🌷🌷
روابط عمومی هیات محبان ابوالفضل ع مرند
http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
🌷🌷🌷🌷

پربیننده ترین مطالب

حضرت علی اصغر ع

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۷ ب.ظ

من علیّ اصغرم ممتازلر ممتازیم

شهریار کربلانین سودامر سربازیم


باخمیون سوز عطشدن رنگ رخساریم سولوب

سولموشام بیر غنچه ی گل تک بو باغریم قان اولوب

بو وجودیم عالم معناده شوریله دولوب

دولموشام شوریله حقّین عاشق جانبازیم


گلمیشم باطل لر ایچره حق نمایان ایلیم

نه دیور پیغمبر اوغلی خلقه اعلان ایلیم

آل سفیانی داخی رسوای دوران ایلیم

رزمگهده باشهامت شیرخوار غازیم


شیرخوارم وار بویوک جدّیّت و جهدیم منیم

یاریله باغلانموش اوّل سینمیان عهدیم منیم

رخش جنگیدور او پیمان اوسته اوز مَهدیم منیم

من الستی عهدیمین باشدان گیچن سربازیم


شیرخوارم لیک، شیر، شیرزادِ حیدرم

شاخ ایمان غنچه سی ذرّیّه ی پیغمبرم

شانیم اکبردور اگرچه شیرخواره اصغرم

من حسینین دینینون قربانی ممتازیم


سیز منیم بی کس بابامین خوش مرامین بولموسوز

عزّت اسلامی ایستر، فکر تامین بولموسوز

قالموسوز غفلتده معنای قیامین بولموسوز

ای جماعت من حسینین سودامر همرازیم


سیل کفر ایستور گلوب قرآن آپارسون برملا

بلکه یخسون نخله ی ایمان آپارسون برملا

اوخلانام دین اوسته خوشدور قان آپارسون برملا

من شکست دینیمون باشدان گیچن نوسازیم


مادر آغوشین آتوب خسته جهاده گلمیشم

اولموشام آللهه وابسته جهاده گمیشم

اوز بابامین اللری اوسته جهاده گمیشم

من او شاهین مرغ دست آموز خوش پروازیم


دوتمادیم هرچند عاشورا گونونده من ایاق

گتدی ال اوسته ولی میدانه دینی اشتیاق

شور عشقیمله دولوب دشت همایون عراق

تا مخالفلر بوله بو عرصه نین تک تازیم


من حسین همکاریم فکریمدی همکاریم منیم

عزّت دین اوسته واردور قلب بیداریم منیم

جاودانی دور جهاندا زنده افکاریم منیم

هرقدر دنیا کهنسال اولسا دامن تازیم


دین یولوندا هر جفاگورسم پریشان اولمارام

قونداقیم قانیله دولسا درده دلدن دولمارام

باغ زهرانین گل شادابیم من سولمارام

شاه عشقین گلشن عشقینده غنچه نازیم


صید چالاکی ایده لّر بیر سپاهیله شکار

مین سپاهی ایلرم من تک نگاهیله شکار

بلکه قیلّام هر تک تکین بیر تیر آهیله شکار

عرصه ی میدانِ تیرین یاخشی تیراندازیم


آل هاشم که شهادتله دوتوب عالمده خو

خوشدلم قانه باتام، حلقیم بیچیلمیش سرخ رو

سرخ رو اُلسم اولار اسلامیانه آبرو

مسلمینین حشره تک سرمایه ی اعزازیم


بو حسینین مکتبینده نه صغیر و نه کبیر

فرقی یوخدور ایستر اولسون شیرخواره یا که پیر

اممیشم پستان دیندن شوقیله بیر عمر شیر

شیر مستم راه دینین جان به کف جانبازیم


سینیه زینت مدالیله ویرر هر شهریار

اوز بابامدور شهریار کشور مُلک وقار

سینیه لازمدی نصب ایتسون مدال افتخار

من مدال افتخار سینه ی سربازیم


نسل آل هاشمه اسلام و قرآندور هدف

حقّه جانبدار اولوبلار تک به تک، نه بی طرف

منده ده واردور او عالم، منده آختارّام شرف

اوز بابام شاه شرفدور من شرف شهبازیم


بو بلالی چولده من گوردوم بابام یار آختارور

ائل قبیله یوخ یانیندا، یار و غمخوار آختارور

سسلوری هَل مِن مُعین یار و مددکار آختارور

من او مظلومین دین لبّیک و هم آوازیم


شاد اولوب قربان ویرن هر مادران حق پرست

دوزمدیم قربان ویرنلردن آنام تاپسون شکست

منده قربان اولماقا گلدیم بو گون چون شیر مست

قویمارام سینسون آنام قلبی، اونون دمسازیم


ادّعای همّتیم لازمدی اثبات ایلسون

دینیمه قربان اولوم رفع ملمّات ایلسون

تا آنام دنیا بویی منله مباهات ایلسون

من آنام آمالینون پایانیم آغازیم


دلده خوشدور اوخلانام آه شررپاشیم منیم

حلقیمین قانیله رنگین اولسا گوزقاشیم منیم

نیزه باشیندا گزه الدن اله باشیم منیم

نیزه ده دینین آنام گورسون که سرافرازیم


حلقیمی گورسون بیچیلمیش، دلدن اولسون شاد آنام

ایلسون تا قید خجلتدن اوزون آزاد آنام

شیرخواریندن مباهاتیله ایتسون یاد آنام

دینه قربانم او نالانین شعف پردازیم


تائبا اصغر حسین ابن علی جانانیدور

روح نهضتدور قانی، دین خدا قربانیدور

مطلعی یاز بیرده بو سوز انقلاب عنوانیدور

شهریار کربلانین سودامر سربازیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی