هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
هیات محبان حضرت ابوالفضل(ع)شهرستان مرند

🌷🌷🌷🌷
روابط عمومی هیات محبان ابوالفضل ع مرند
http://telegram.me/mohebbaneabolfazl
🌷🌷🌷🌷

پربیننده ترین مطالب

حضرت معصومه س

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱ ب.ظ

به سبک شب فرار غمه                       


امشب دل هر شیعه ای / پر زند ز سینه 

گاهی رود به شهر قم / گاهی ام مدینه 


جهان شده در سرور 

گشته چو وادی طور 

از قدوم فاطمه 

مدینه شد پر ز نور 


ای گل زهرا مدد ۴


پر زده این مرغ دلم / در هوای کویت 

همیشه بوده بی بی جان / دست من به سویت 


در شب میلادتو 

دل شده آباد تو 

زینب امام رضا 

کرده دلم یاد تو 


ای گل زهرا مدد ۴



بنشسته ام چون سائلان / بر در سرایت 

ای صاحب جود و کرم / کن به من عنایت 


ز لطف و احسان تو 

گشته ام مهمان تو 

تا روز آخر منم 

ریزه خور خوان تو 


ای گل زهرا مدد ۴



برای من مرقدت / بی بی جان بهشته 

خدا به روی قلب من / نام تو نوشته 


نور ولایم تویی 

روح دعایم تویی 

چون جد و آباء تو 

مشکل گشایم تویی 


ای گل زهرا مدد ۴


با یک نگاهت یا رضا  / دردمو دوا کن 

برات مشهد میخوام / حاجتم روا کن 


منشا جود و سخا 

عیدی من کن عطا 

بده برات نجف 

مدینه و کربلا 


ای گل زهرا مدد ۴


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی